rajinnyer…ikut sape la nie???

18 03 2008

nak tau x…afiq suka sangat kemas umah..hehehehe…sepahkan umah la..ape je barang yg ade depan mata, sume dia main langgar je dgn walker kesayangan dia tu..kadang2 tu, lepas langgar dia terus letak je mana dia nak.suka ati je budak kecik ni tau..tgk la kat video ni…macam mana dia kemas umah..





eee…x leh dok diam…

12 03 2008

setiap pagi, klu nak pergi kerje, aku mesti angkut budak kecik ni dalam kete bawa pergi umah mak mentua..sbb mak mentua yg jaga..mula2 tu senang la nak bawak dia sbb dia dok diam je kat kete..aku letak dia dalam bakul baby..tapi sekarang…masyaallah…..susahnye nak bawak…x sampai 3 minit dalam kete, sibuk nak menyiarap..klu dok diam xpe..ni tidak, nak menyusur ke depan pulak tu..dia da la panjang..rasanya dalam 5 bulan nanti mesti x muat dok dalam bakul ni..bila x leh gerak banyak dalam bakul tu, marah la pulak..payah tau mama nak bawak afiq sekarang..x tau la petua ape yang boleh buat dia dok diam…tengok la ni…eeeeee…geramnyer…

dsc00139.jpg





anak sape la nih!!!!

11 03 2008

tgk afiq ni..makin lama makin ligat……penatnyer layan dia……balik keje je mlm pengsan lepas layan afiq..





Hello world!

6 02 2008

Welcome to WordPress.com. This is your first post. Edit or delete it and start blogging!